Lipstik NAORA Oud Beauty Cosmetic : Lipstik Yang Tahan Lama , Pilihan Warna Yang Menarik & Formulasi Dari Perancis

Lipstik NAORA Oud Beauty Cosmetic : Lipstik Yang Tahan Lama , Pilihan Warna Yang Menarik & Formulasi Dari Perancis | Salam. Uzu mintaa maaf sebab ambik sangat lama untuk review lipstik matte Naora ni. Uzu sangat busy dengan kerjaya uzu sebagai hakak si topi putih , then asal nak review je tak sempata. Balik -balik penat. Ahad je cuti , banyangkan :( Lagi pon uzu baru setelkan task yang sebelum sebelum NAORA pulak . Maaf ye owner owner Oud Beauty Cosmetic :(

Ehh sedih tu sedih juga tapi ni nak share lah kan, masa uzu meeting dengan owner lipmatte ni, diorang bagi dua jenis dari 5 jenis kaler yang ada.. Kejap kejap uzu pilih ni, kejap kejap pilih tu, kejap kejap pilih yang tuuu lagi.. Dah dapat 2 kaler yang uzu nak, lepas 5 saat " ehh jap nak tukar lagi " haaa pilihan kaler yang ada semua cantik cantik. Yang paling famous nude colour lah.. Cantik gilerr ngkoo kaler dia. Ya Allahhh sampai tak tau nak pilih mana. Last-last uzu kat " nak lima lima kaler boleh?" Hahahahha nasib baik owner dia pon baik  hati bagi 5 kaler. Dapat 5 kaler terus try kat tangan :)

Siapa yang tak taw lagi, sebenarnya banyak dah mua mua famous yang pakai Lipmatte Noura ni antaranya Teyn Athirah. Wahhh antara mua famous kegemaran uzu..Hari tu mua Teyn Athirah make up uzu, tawww takk haa cantik giler subhannallah taw taw nak kata ape. Memang ramai yang puji then diorang kata antara mua mua yang mekap, mua TA tu lah palingg cantik .. Itu diornag kata.. so bila TA pon guna lipmatte, mesti ramai pengikut pengikut TA pon pakai.. Keh keh
 

So terpanjang lebar pulak, meh lah kita berkenalan dulu dengan Oud Beauty Cosmetic iaitu company yang mengeluarkan Naora Oud Beauty Cosmetic..OUD BEAUTY COSMETICS ni 

"Kami mempunyai pasukan kita sendiri pakar-pakar dan penyelidik dalam Oud Beauty ™ untuk memastikan keunikan dan kualiti produk kami. Ia adalah satu formula yang memberikan kesan yang sihat kepada pengguna.

Dalam usaha untuk memastikan yang terbaik berkualiti, kami hanya menggunakan jenis minyak oud premium yang mengambil beratus-ratus dolar setiap tola (12ml) dalam setiap produk. Produk yang dijamin untuk datang dengan tandatangan oud tulen dengan aroma yang tersendiri.

Kami komited untuk menghasilkan kegemaran anda dan produk yang berpatutan dengan kelas yang terbaik dan premium minyak oud"

So dengan itu terhasillah NAORA LIPMATTE..
  • Bibir kering ? Tak.. NAORA tak buatkan bibir kita kering
  • Bibir Merekah ? Bila pakai je tak merekah.. 
  • Bercapuk selepas makan dan minum? Tak.. Makan lah minum lah banyak kali tetap maintain :)

Naora by Oud Beauty®  diformulasi dari France  , d iluluskan oleh KKM dan memiliki sijil GMP . Dulu ada 5 kaler sekarang dah upgrade jadi 7 kaler . Ya Allah cantik giler kotttt !

Keistimewaan NAORA Lip Matte.. 
  1. 7 warna memukau
  2.  Argan oil melembab bibir
  3. Kolagen dan Vit E merawat bibir kering
  4. Mesra wudhu kerana mudah dicuci
  5. Menggunakan bahan natural sahaja

Uzu ada 5 jenis kaler tapi 1 lagi lipstik tak tau lah uzu letak mana. Cari cari memang tak jumpa. Ada orang curi ke kat rumah ni? Ke tikus pinjam kejap tanpa kebenaran? Hahaha . So uzu review 4 kaler je eh ... Alahai ... rugi lak seketul hilang. Semua kaler uzu suka kot :)
 
2007

2007

Btw sapa nak beli lipmatte ni boleh kat tengok fage, instagram, atau website. nanti uzu akan nyatakan harga sekali. Memang best lipmatte ni. Yang uzu suka minum banyak kali pon tetap ada. Pakai lah dari sampai malam pon tetap maintain .. Tapi uzu ni jenis yang solat kan, ketahanan dari pagi sampai malma boleh try bila uzu period je. Haha. Yang lain tu, mekap sampai zohor je diknon. Kalau nak pakai mekap lagi , nak kena asar lagi. Leseh diknon .. keh keh untuk lipstick ni uzu bagi 5/5 bintang!

Untuk Matlumat Lanjut

5 comments